Rekrutacja krok po kroku

KROK 1 – Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów licencjackich, inżynierskich, magisterskich lub podyplomowych wybierz jeden dla siebie – lista kierunków.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po potwierdzeniu rejestracji automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Pamiętaj, że warunkiem przyjęcia na wybrany kierunek jest dostarczenie kompletu dokumentów. Decyduje kolejność zgłoszeń.

KROK 2 – Przygotuj dowód osobisty lub paszport do przedłożenia w Biurze Rekrutacji i skompletuj dokumenty

  • kwestionariusz zawierający podanie o przyjęcie na studia (dokument generuje system zapisów online)
  • umowa edukacyjna (w 2 egzemplarzach, parafowana na każdej stronie, dostaniesz ją na swoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online)
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał lub odpis do wglądu)
  • 2 kolorowe zdjęcie (zgodne z wymogami zdjęć do dowodu osobistego, zrobione na wprost, wymiary: 35 x 45 mm) w przypadku aplikacji na studia I, II studia lub jednolite. Dla studiów podyplomowych zdjęcie nie jest wymagane
  • w przypadku zmiany imienia lub nazwiska na którymkolwiek z dokumentów składanych w procesie rekrutacji – do wglądu dowód osobisty, akt małżeństwa, decyzję administracyjną o zmianie imienia lub nazwiska albo orzeczenie sądu.
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej, którą można uiścić przelewem na konto numer 05 1050 1520 1000 0090 3195 9118 lub dla przelewów zagranicznych na konto numer 80 1050 1520 1000 0090 3195 9126 (SWIFT): INGBPLPW (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: Imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.
Uzupełnij później.

Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów, brakujące możesz przesłać listownie lub dostarczyć osobiście do Biura Rekrutacji w uzgodnionym terminie.

Przydatne dokumenty:

+ tabela opłat SW

KROK 3 – Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji

  • Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas e-mailem. Przygotuj kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie, a następnie wyślij je zwrotnie odpowiadając na otrzymany e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić jego funkcję. Ich listę znajdziesz tutaj.
  • Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe – sprawdź, jak to działa. Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je zwrotnie e-mailem.
  • Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje.

    KROK 4 – To już! Od października jesteś studentem DSW!

    Teraz możesz:
    • zalogować się do USOSa
    • sprawdzić harmonogram zajęć
    Przeczytaj też >>>PRZEWODNIK DLA STUDENTÓW

    Gdzie masz złożyć lub wysłać komplet swoich dokumentów?

    Biuro Rekrutacji Dolnośląskiej Szkoły Wyższej >>

    mieści się przy ul. Strzegomskiej 55 (pok. nr 14 / parter) we Wrocławiu. tel.: 71 356 15 31 | tel.: 71 356 15 32, | tel.: 71 356 15 73 | e-mail: rekrutacja@dsw.edu.pl

    Masz dodatkowe pytanie? Skontakuj się z nami!

    Biuro Rekrutacji Dolnośląskiej Szkoły Wyższej

    ✉ napisz: rekrutacja@dsw.edu.pl lub zadzwoń: ☏ 71 356 15 31 | ☏ 71 356 15 32 | ☏ 71 356 15 73

    Rekrutacja