Rekrutacja krok po kroku

KROK 1 – Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów licencjackich i inżynierskich wybierz jeden dla siebie – lista kierunków.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po potwierdzeniu rejestracji automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Pamiętaj, że warunkiem przyjęcia na wybrany kierunek jest dostarczenie kompletu dokumentów. Decyduje kolejność zgłoszeń.

KROK 2 – Przygotuj dowód osobisty lub paszport do przedłożenia w Biurze Rekrutacji i skompletuj dokumenty

  • kwestionariusz zawierający podanie o przyjęcie na studia (dokument generuje system zapisów online)
  • umowa edukacyjna (w 2 egzemplarzach, parafowana na każdej stronie, dostaniesz ją na swoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online)
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał lub odpis do wglądu)
  • 2 kolorowe zdjęcie (zgodne z wymogami zdjęć do dowodu osobistego, zrobione na wprost, wymiary: 35 x 45 mm) w przypadku aplikacji na studia I, II studia lub jednolite. Dla studiów podyplomowych zdjęcie nie jest wymagane
  • w przypadku zmiany imienia lub nazwiska na którymkolwiek z dokumentów składanych w procesie rekrutacji – do wglądu dowód osobisty, akt małżeństwa, decyzję administracyjną o zmianie imienia lub nazwiska albo orzeczenie sądu.
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej, którą można uiścić przelewem na konto numer 33 1090 2402 0000 0006 1001 1564 (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: Imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.

Uzupełnij później. Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów, brakujące możesz przesłać listownie lub dostarczyć osobiście do Biura Rekrutacji w uzgodnionym terminie.

Przydatne dokumenty:

  • zasady rekrutacji 2019/2020
  • regulamin studiów
  • regulamin opłat SW
  • + tabela opłat SW
  • regulamin promocji na studia wyższe do 30 maja
  • regulamin studiów podyplomowych
  • regulamin opłat studia podyplomowe
  • regulamin promocji na studia podyplomowe do 30 maja

  • KROK 3 – Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji

    W ciągu 7 dni od daty zapisu online złóż komplet dokumentów wraz z podpisaną umową o świadczenie usług edukacyjnych. Po skompletowaniu wszystkich dokumentów otrzymasz wpis na listę studentów oraz informacje o tym, kiedy uzyskasz dostęp do swoich planów zajęć, harmonogramów i legitymacji.

    Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje.

    KROK 4 – To już! Od października jesteś studentem DSW!

    Teraz możesz:

    zalogować się do USOSa

    sprawdzić harmonogram zajęć

    Gdzie masz złożyć lub wysłać komplet swoich dokumentów?

    Biuro Rekrutacji Dolnośląskiej Szkoły Wyższej >>

    mieści się przy ul. Strzegomskiej 55 (pok. nr 14 / parter) we Wrocławiu.

    tel.: 71 356 15 31 | tel.: 71 356 15 32, | tel.: 71 356 15 73 | e-mail: rekrutacja@dsw.edu.pl



    Masz dodatkowe pytanie? Skontakuj się z nami!

    Biuro Rekrutacji Dolnośląskiej Szkoły Wyższej

    ✉ napisz: rekrutacja@dsw.edu.pl lub zadzwoń: ☏ 71 356 15 31 | ☏ 71 356 15 32 | ☏ 71 356 15 73

    Rekrutacja