Dziennikarstwo i public relations

REKRUTACJA 2019/2020

studia podyplomowe

DZIENNIKARSTWO I PUBLIC RELATIONS

rekrutacja zakończona

nauki-techniczne

Na tym kierunku w DSW:

  • zyskasz wiedzę i umiejętności pozwalające na posługiwanie się nowymi technologiami w obszarze mediów i zarządzania wizerunkiem organizacji, osób, miejsc i wydarzeń
  • zdobędziesz szeroki zakres kompetencji oraz wielokierunkowe i wielofunkcjonalne przygotowanie zawodowe z zakresu wielu rodzajów dziennikarstwa, Public Relations i rzecznictwa prasowego, i co bardzo ważne – na wielu różnych stanowiskach pracy
  • nauczysz się redagować informacje prasowe, organizować konferencje prasowe, poznasz nowoczesne formy monitoringu Internetu i mediów bardziej tradycyjnych
  • połączysz wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu opanowania warsztatu dziennikarskiego, specjalisty public relations, rzecznika prasowego z zakresu komunikowania społecznego z wiedzą akademicką z zakresu nauk humanistycznych i społecznych
  • dowiesz się wielu ciekawostek z zakresu funkcjonowania systemów medialnych i aktów normatywnych regulujących ich działalność oraz umiejętności zastosowań narzędzi językowych służących tworzeniu tekstów dziennikarskich pełniących funkcję informacyjną, publicystyczną i perswazyjną
nauki-techniczne

Dla kogo ten kierunek?

  • dla osób, które ukończyły studia I lub II stopnia, posiadających tytuł licencjata lub magistra
  • dla zainteresowanych znalezieniem pracy na stale rosnącym rynku specjalistów komunikacji posiadających dodatkowo ważne kompetencje dziennikarskie
  • dla osób pragnących podjąć się budowy swojej ścieżki zawodowej w obszarze „nowych mediów”
  • dla poszukujących umiejętności praktycznych niezbędnych do wykonywania zawodu dziennikarza prasowego, radiowego, internetowego oraz do zarządzania mediami społecznościowymi
nauki-techniczne

Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 180 godzin.

Moduł I – Praca współczesnego dziennikarza (90 godz.)
  • Techniki pracy dziennikarza – 18 godz.
  • Informacja prasowa, konferencja prasowa – 15 godz.
  • Warsztat językowy: rodzaje i gatunki dziennikarskie – 15 godz.
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi – 15 godz.
  • Organizacja i ekonomika mediów – 12 godz.
  • Kreatywne pisanie – 15 godz.
Moduł II – Public relations – techniki i praktyka (60 godz.)
  • Kreacja wizerunku publicznego i medialnego – 15 godz.
  • Monitoring mediów – efekt medialny – 15 godz.
  • Lobbing i sponsoring – 15 godz.
  • Działania w kryzysie – 15 godz.
  • Marka – tożsamość – reputacja – 15 godz.
  • Pozycjonowanie firmy w Internecie – 15 godz.
Praca dyplomowa (30 godz.)
  • Zaprojektowanie kampanii medialnej dla wybranego projektu – 30 godz.
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uzyskanie zaliczeń z przedmiotów objętych programem studiów oraz zdanie egzaminu dyplomowego.

HARMONOGRAM ZJAZDÓW
Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, które uprawnia do ubiegania się o pracę na stanowiskach związanych z wykonywaniem zawodu dziennikarza lub specjalisty public relations – redaktora biuletynów, serwisów internetowych i zarządzania komunikacją w organizacji medialnej, w samorządach lub organizacjach pozarządowych. 

Ceny studiów:

jednorazowa opłata rekrutacyjna: cena:

400 zł

10 rat (kierunki dwusemestralne) cena:

490 zł

opłata semestralna cena:

2450 zł

koszt studiów cena:

4900 zł

Ważne informacje: Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów. Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

DOŁĄCZ DO GRONA STUDENTÓW DSW

ZAPISZ SIĘ ONLINE

Masz dodatkowe pytanie? Skontakuj się z nami!

Biuro Rekrutacji

✉ napisz: rekrutacja@dsw.edu.pl lub zadzwoń: ☏ 71 356 15 31 | ☏ 71 356 15 32 | ☏ 71 356 15 73

Rekrutacja