Media design i marketing wizerunkowy


Studia na kierunku Media design i marketing wizerunkowy przygotują Cię do pracy w branży online i mobile marketing, infobrokering i media analysis, e-pr, e-learning i mobile learning, itp. Zdobędziesz także niezbędne umiejętności do prowadzenia własnej działalności z zakresu projektowania mediów, szczególnie mobilnych i internetowych, jak również z zakresu marketingu zorientowanego na nowe media i technologie. Zajęcia, seminaria i warsztaty prowadzone są w m.in. w naszym studiu telewizyjnym, pracowniach multimedialnych, komputerowych, fotograficznych, specjalistycznej pracowni motion capture oraz laboratorium dźwięku. Eksperci, praktycy oraz zapraszani przez nas goście nauczą Cię profesjonalnego wykorzystywania zdobytej wiedzy w Twojej codziennej pracy. W trakcie studiów odbędziesz praktyki u współpracujących z nami partnerów tego kierunku.


Przedmioty ogólne:

  • Wstęp do komunikowania
  • Socjologia mediów
  • Problemy współczesnego świata
  • Historia mediów wizualnych i sieciowych
  • Współczesne rynki medialne
  • Bezpieczeństwo informacyjne
  • Podstawy projektowania graficznego
  • Historia sztuki i designu
  • Podstawy zarządzania
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Prawo autorskie i prawo własności intelektualnej
  • Kompetencja językowa: kultura języka
  • Kompetencja językowa: creative writing i copywriting
  • Retoryka w reklamie i marketingu
  • Sztuka perswazji
  • Popkultura

Przedmioty kierunkowe:

  • Assesment Centre
  • Komunikacja interpersonalna i międzykulturowa
  • Computer mediated communication and discourse
  • Metody prezentacji osobistej i kreowanie wizerunku
  • Budowanie portfolio i self-branding
  • Warsztaty PR
  • E-pr w biznesie
  • E-pr polityczny i współczesna scena polityczna
  • Komunikacja wizualna
  • Kulturowe konteksty mediów społecznościowych i mobilnych
  • Branding i e-branding
  • Corporate Identity
  • Corporate media management
  • Podstawy projektowania dźwięku
  • Projektowanie contentu wideo
  • Wizualizacja danych i infoestetyka
  • Info CI i projektowanie komunikacji
  • Warsztat grafiki 2d
  • Web design – podstawy
  • Web design – responsive i mobile design
  • User experience design i web usability
  • Warsztat fotografii reklamowej i kreacyjnej
  • Blogi, vlogi i mikroblogi w reklamie i marketingu
  • Projektowanie badań
  • Badania internetu
  • Warsztat eye-trackingu
  • Infoaktywizm
  • Modele biznesowe facebook i gogle
  • Warsztaty branżowe

Studia w ramach specjalności Big data i prognozowanie trendów przygotują Cię do pracy zawodowej na stanowisku specjalisty zaawansowanej analizy danych, w przedsiębiorstwach produkcyjnych, bankach, firmach ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych, administracji publicznej oraz centrach badawczych wyspecjalizowanych w zaawansowanej analityce danych.

Przedmioty specjalnościowe:

  • Design thinking
  • Data journalism – metody badań
  • Data communication
  • Drone journalism
  • Techniki data mining
  • Warsztaty programowania: excel i python
  • Podstawy statystyki
  • Warsztat wizualizacji i infografiki
  • Big data – analiza lingwistyczna
  • Podstawy statystyki
  • Warsztat wizualizacji i infografiki
  • Big data – analiza lingwistyczna
  • Monitoring mediów i internetu
  • Tworzenie asetów informacyjnych
  • Data management i marketing
  • Ochrona danych osobowych i privacy laws
  • Style życia
  • Profesje przyszłości
  • Psychologia informacji
  • Anatomia trendu
  • Trend-watching i trend-setting
  • Techniki foresight i zarządzanie przyszłością
  • Monitorowanie rynków i innowacji
  • Media społecznościowe a prognozowanie trendów
  • Światowe rynki i przemysły kreatywne
  • Design insights
  • Warsztat trend-watchingu1 – moda, wzornictwo, nowe technologie
  • Warsztat trend-watchingu2 – motoryzacja, kuchnia, sport

Studia w ramach specjalności Marketing internetowy i media mobilne przygotują Cię do pracy zawodowej w takich branżach kreatywnych, jak, projektowanie aplikacji webowych i mobilnych, analiza wielkich ilości danych, kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych i mobilnych, tworzenie zawartości mediów społecznościowych i zarządzanie tą zawartością, prognozowanie trendów w różnorodnych branżach, wizualizacja danych.

Przedmioty specjalnościowe:

  • Social Media Marketing
  • Web Analytics
  • SEO, SEM, PPC – pozycjonowanie i marketing w wyszukiwarkach
  • Marketing mobilny i geolokatywny
  • Projektowanie systemów grywalizacyjnych
  • Mobile learning, blended learning i MOOC’s
  • Performance marketing
  • Planowanie kampanii digital – projekt
  • Web content design
  • Web content management
  • M-entertainment
  • Buzz, viral i ambient marketing
  • Content marketing
  • Storytelling
  • Rynek mediów mobilnych
  • Trendy i nowe technologie w marketingu
  • Video marketing
  • Crowdsourcing
  • Strategie cross media i targetowania wielokierunkowego
  • DoubleClick Rich Media
  • Prosument/klient w social media
  • Prawo w handlu elektronicznym
  • Native Advertising
  • E-commerce
  • Targetowanie behawioralne

W szczególności studia dają przygotowanie do znalezienia pracy w następujących zawodach:

  • Social and mobile media content designer
  • Social and mobile media content manager
  • Digital marketing specialist
  • Big data scientist
  • Analityk danych marketingowych
  • Trendwatcher i trendsetter
  • Analityk rynku mediów
  • Brand manager
  • Projektant kursów e-learningowych
  • PR specialist
  • Infoborker
  • Web designer
  • UI i UX designer
  • Buzz, viral i ambient marketing specialist
  • Specjalista ds. projektowania badań marketingowych

OPŁATY ZA STUDIA (WYSOKOŚĆ CZESNEGO):

STUDIA STACJONARNE
12 rat 670 zł
10 rat 800 zł
2 raty 3900 zł
1 rata 7800 zł
STUDIA NIESTACJONARNE
12 rat 590 zł
10 rat 700 zł
2 raty 3400 zł
1 rata 6800 zł

Dowiedz się więcej na temat tego kierunku i oferowanych specjalności

PRZEJDŹ DO SERWISU „DIGITAL MASTERS”

KLIKNIJ TUTAJ

FINANSOWANIE STUDIÓW

ROCZNIE OKOŁO 1000 NASZYCH STUDENTÓW OTRZYMUJE POMOC MATERIALNĄ Z DSW.


Gwarantujemy stypendia: socjalne, specjalne dla osób z niepełnosprawnością, stypendia rektora dla najlepszych studentów (wcześniejsze stypendium za wyniki w nauce lub sporcie), zapomogi, stypendia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla studentów DSW za wybitne osiągnięcia w nauce i sukcesy sportowe, stypendia dla doktorantów, kredyty studenckie dla osób do 25. roku życia, specjalne stypendia Rektora, Konkurs Rektora na najlepszą pracę licencjacką dla absolwentów studiów I stopnia Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.


KAŻDY STUDENT/DOKTORANT STARAJĄCY SIĘ O DOWOLNE STYPENDIUM LUB ZAPOMOGĘ do podania musi dołączyć, oprócz dokumentów wykazanych w USOSweb oświadczenie o niepobieraniu świadczeń pomocy materialnej na więcej niż jednym kierunku studiów. Studenci, którzy złożą egzamin dyplomowy (i w związku z tym utracą status studenta) przed upływem terminu, do którego zostało przyznane stypendium, ostatnią wypłatę stypendium otrzymają w miesiącu, w którym odbył się egzamin.

STYPENDIA DLA STUDENTÓW DSW

Gwarantujemy: stypendia: socjalne, specjalne dla osób z niepełnosprawnością, stypendia rektora dla najlepszych studentów (wcześniejsze stypendium za wyniki w nauce lub sporcie), zapomogi, stypendia dla doktorantów, konkurs Rektora na najlepszą pracę licencjacką dla absolwentów studiów I stopnia Dolnośląskiej Szkoły Wyższej

Czytaj więcej

KREDYT STUDENCKI

O kredyt studencki mogą się ubiegać wszyscy studenci bez względu na typ uczelni (publiczna, niepubliczna), formę studiów (studia stacjonarne, niestacjonarne) i stopień (studia I,II i III stopnia). pod warunkiem, że rozpoczną studia przed ukończeniem 25 roku życia.

Czytaj więcej

STYPENDIUM „AMBASADOR DSW”

Program stypendialny„Ambasador DSW” adresowany jest do studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, którzy (…) Celem konkursu jest promowanie studentów DSW zaangażowanych w życie Uczelni i działalność na rzecz środowiska lokalnego. Laureaci konkursu otrzymują nagrodę w postaci częściowego zwolnienia z czesnego

Czytaj więcej

Zarejestruj się w internetowym systemie rekrutacji

Dołącz do grona studentów DSW

Dowiedz się więcej